Перейти до основного вмісту

Маленьким читайликам


     Воробьев Е.З. "Последние выстрелы"

Калининград: Книжное издательство, 1988.

Есть книги, которые вызывают в душе каждого из нас особый трепет. Среди них – произведения о событиях и героях Великой Отечественной войны. Идут годы,всё меньше участников тех событий остаётся в живых, но память о нихне меркнет благодаря бессмертным повестям и рассказам о войне.

В книге Евгения Воробьева «Последние выстрелы» рассказывается о незапамятных событиях конца Великой войны, когда перед нашей армией стояла важная задача – взять штурмом Кёнигсберг, город-крепость, на местекоторого сейчас и процветает наш любимый Калининград. Более двухсот участников штурма были удостоены звания Героя Советского Союза и более семисот пятидесяти тысяч воинов − награждены медалью «За взятие Кёнигсберга».

Давайте откроем книгу и вместе полистаем ее страницы. Вот над макетом города-крепостисклонились члены командования операцией. Разведчики из укрытия наблюдают за противником,а готовые к взлёту лётчики замерли в ожидании приказа. Храбрый шестнадцатилетний паренёк Антось, рискуя своей жизнью, спасает от взрыва целую штурмовую группу. Советские воины под огнём, без лодок и вёсел форсируют реку Прегель. В разрушенном зоопарке армейские ветеринары спасают уцелевших животных. И, наконец, «разрушенный Кенигсберг услышал последние выстрелы». На наших позициях появились немецкие солдаты с белыми флагами.

Как вы уже могли догадаться, автор книги знал о войне не понаслышке. Евгений Захарович Воробьёв – фронтовик, написавший более тридцати книг. Он с честью прошёл войну, служил корреспондентом фронтовой газеты «Красноармейская правда», в боях получил не одно ранение и контузию. Евгений Захарович был награждён орденами и медалями.

Екатерина Жуковская, 
библиотекарь 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ПІДСУМКОВЕ ЗАНЯТТЯ ДРУГОЇ МОЛОДШОЇ ГРУПИ

Тема: ВЕСНЯНИЙ ДИВОГРАЙ Програмовий зміст: розвивати вміння дітей складати множину з окремих предметів; порівнювати предмети за довжиною, за шириною; закріпити основні кольори; вправляти в умінні обстежувати знайомі геометричні фігури; вміння рахувати у межах «5»; закріплювати поняття «один», «багато», «порівну»; учити складати фігурку пташки за зразком; виховувати увагу, спостережливість. Матеріал: чотири обручі червоного, синього, зеленого, жовтого кольорів, набір геометричних фігур, картинки з зображенням пташок, що складаються з геометричних фігур; по 1 квітці на кожну дитину, набір геометричних фігур. ХІД ЗАНЯТТЯ Вихователь Ось прийшла весна прекрасна, Многоцвітна, тепла, ясна, Наче дівчинка в вінку. Зацвіли луги, діброви, Повно гомону, розмови І пісень в чагарнику. - Малята, сьогодні ми з вами підемо на галявину, там пограємо та порозмовляємо. Ходімо по стежинці. Але тут дві, давайте виберемо коротшу стежку. Шляхом накладання діти обирають коротшу стрічку. - А тепер тр...

Короткі оповідання про доброту та добрі справи- велика підбірка для дітей

 13 листопада – День доброти. “Красиві слова і красиве діло” (Василь Сухомлинський) Серед поля стоїть маленька хатина. її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі. Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра. Коли це бачать: до хатини біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду. І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав: — Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе… Другий теж промовив красиві й жалісливі слова: — Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі… А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку и одягнув суху. Гарні не красиві слова. Гарні – красиві діла.  Матеріал взято з сайту <a href="https://mamabook.com.ua">mamabook.com.ua</a> https://mamabook.c...

7 умов для розвитку у дітей творчих здібностей

 Як розвивати  творчі здібності у дітей ? Багато людей вважають, що творчість є вродженим талантом, яким можуть володіти лише деякі діти, у той час як інші його позбавлені. Але насправді творчість – це більше навичка, ніж вроджений талант, і батьки можуть допомогти своїм малюкам успішно її розвивати.  https://childdevelop.com.ua/articles/develop/2009/