Перейти до основного вмісту

ПІДСУМКОВЕ ЗАНЯТТЯ ДРУГОЇ МОЛОДШОЇ ГРУПИ

Тема: ВЕСНЯНИЙ ДИВОГРАЙ Програмовий зміст: розвивати вміння дітей складати множину з окремих предметів; порівнювати предмети за довжиною, за шириною; закріпити основні кольори; вправляти в умінні обстежувати знайомі геометричні фігури; вміння рахувати у межах «5»; закріплювати поняття «один», «багато», «порівну»; учити складати фігурку пташки за зразком; виховувати увагу, спостережливість. Матеріал: чотири обручі червоного, синього, зеленого, жовтого кольорів, набір геометричних фігур, картинки з зображенням пташок, що складаються з геометричних фігур; по 1 квітці на кожну дитину, набір геометричних фігур. ХІД ЗАНЯТТЯ Вихователь Ось прийшла весна прекрасна, Многоцвітна, тепла, ясна, Наче дівчинка в вінку. Зацвіли луги, діброви, Повно гомону, розмови І пісень в чагарнику.
- Малята, сьогодні ми з вами підемо на галявину, там пограємо та порозмовляємо. Ходімо по стежинці. Але тут дві, давайте виберемо коротшу стежку. Шляхом накладання діти обирають коротшу стрічку.
- А тепер треба перейти через струмочок. Хлопчики перестрибують через широкий струмочок, дівчата через вузький. Діти вишукуються один за одним і переходять струмочок по своєму місточку. - Дівчата у вас місточок який? (вузький), а у хлопців? (широкий)
- Малята, погляньте, ось і галявина. Але де ж квіти? Дивиться весна залишила нам свій мішочок, давайте подивимось , що там є? Скільки квітів нам залишила весна. Прикрасимо разом галявинки. Діти беруть по одній квітці. На підлозі лежать чотири обручі. - Розгляньте кожний свою квітку. Якого кольору ваша квітка? Знайдіть галявину, на якій ростимуть ваші квіти. Прикрасьте іі. (Діти мають покласти кожну свою квітку в той обруч, який за кольором відповідає квітці.) - Скільки квіток принесла Тая? Діма? (По одній) - Скільки квіток на галявині? (Багато) - Чим схожі галявини? (Круглі, скрізь ростуть квіти) - Чим вони відрізняються? (Кольором) - Ой, щось у мішечку шевелиться, так це ж метелики . Порахуйте, скільки метеликів до нас прилетіло? (Чотири) - Посадимо чотири квіточки, щоб метелики відпочили. (Діти складають множину з чотирьох квіточок) - Скільки метеликів? А квіточок? Кого більше? (Порівну) - А якщо я посаджу ще одну квітку, скільки стало квіточок? (П’ять) А метеликів? (Чотири) А тепер чого більше? (Квітів) А на скільки? (На один) Фізкультхвилинка Трава, травонька низенька, Дерева високі-високі. Вітер дерева гойдає, Вправо, вліво нахиляє. То вперед, то назад До землі пригинає. Птахи весело літають, А малята на стільці сідають. Діти виконують рухи відповідно до змісту вірша. - Малята, погляньте, які незвичайні птахи до нас прилетіли! На дошці викладені три фігурок пташок з геометричних фігур. У дітей набір таких самих геометричних фігур.
- Скільки птахів? (Три) - З яких геометричних фігур склали пташок? - Які геометричні фігури є у вас? - Складіть свою пташку. Скільки у вашої пташки кругів, трикутників, квадратів? - Ось і закінчилась наша прогулянка. - Яка зараз пора року? Чому ви так вважаєте? - Скільки квітів ми посадили на галявині? - Скільки пташок до нас прилетіло? - Скільки пташок зробив кожен із вас?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Короткі оповідання про доброту та добрі справи- велика підбірка для дітей

 13 листопада – День доброти. “Красиві слова і красиве діло” (Василь Сухомлинський) Серед поля стоїть маленька хатина. її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі. Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра. Коли це бачать: до хатини біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду. І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав: — Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе… Другий теж промовив красиві й жалісливі слова: — Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі… А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку и одягнув суху. Гарні не красиві слова. Гарні – красиві діла.  Матеріал взято з сайту <a href="https://mamabook.com.ua">mamabook.com.ua</a> https://mamabook.c

🔝5 причин «Чому треба відвідувати дитячий садок»

Цього не можуть надати навіть самі люблячі батьки. 1. Режим. Більшість дорослих не звикли жити строго по годинах, тоді як, насправді, це дуже корисно для організму - їсти, гуляти, лягати спати в один і той же час кожного дня. 2. Дисципліна. В дитячому садочку дитина знайомиться з певними правилами поведінки і вчиться дотримуватися їх. Слід визнати, що ці навички дитині дуже необхідні. 3. Самостійність. В саду у дитини з'являється можливість проявити себе, вона більш самостійна, так як поруч немає мами (бабусі), яка за неї прибере іграшки або погодує з ложечки, в саду дитина виконує все те, що необхідно згідно з її віком, у тому числі і доглядає за собою. 4. В дитячому садочку дитина отримує можливості для інтелектуального і фізичного розвитку. Але для хорошої підготовки, батьки повинні цікавитися та проводити закріплення вдома і займатися самостійно! Співпраця дає добрі результати. А якщо "домашня" дитина цілі дні проводить виключно перед екраном телевізора, або

7 умов для розвитку у дітей творчих здібностей

 Як розвивати  творчі здібності у дітей ? Багато людей вважають, що творчість є вродженим талантом, яким можуть володіти лише деякі діти, у той час як інші його позбавлені. Але насправді творчість – це більше навичка, ніж вроджений талант, і батьки можуть допомогти своїм малюкам успішно її розвивати.  https://childdevelop.com.ua/articles/develop/2009/