Перейти до основного вмісту

ПІДСУМКОВЕ ЗАНЯТТЯ ДРУГОЇ МОЛОДШОЇ ГРУПИ

Тема: ВЕСНЯНИЙ ДИВОГРАЙ Програмовий зміст: розвивати вміння дітей складати множину з окремих предметів; порівнювати предмети за довжиною, за шириною; закріпити основні кольори; вправляти в умінні обстежувати знайомі геометричні фігури; вміння рахувати у межах «5»; закріплювати поняття «один», «багато», «порівну»; учити складати фігурку пташки за зразком; виховувати увагу, спостережливість. Матеріал: чотири обручі червоного, синього, зеленого, жовтого кольорів, набір геометричних фігур, картинки з зображенням пташок, що складаються з геометричних фігур; по 1 квітці на кожну дитину, набір геометричних фігур. ХІД ЗАНЯТТЯ Вихователь Ось прийшла весна прекрасна, Многоцвітна, тепла, ясна, Наче дівчинка в вінку. Зацвіли луги, діброви, Повно гомону, розмови І пісень в чагарнику.
- Малята, сьогодні ми з вами підемо на галявину, там пограємо та порозмовляємо. Ходімо по стежинці. Але тут дві, давайте виберемо коротшу стежку. Шляхом накладання діти обирають коротшу стрічку.
- А тепер треба перейти через струмочок. Хлопчики перестрибують через широкий струмочок, дівчата через вузький. Діти вишукуються один за одним і переходять струмочок по своєму місточку. - Дівчата у вас місточок який? (вузький), а у хлопців? (широкий)
- Малята, погляньте, ось і галявина. Але де ж квіти? Дивиться весна залишила нам свій мішочок, давайте подивимось , що там є? Скільки квітів нам залишила весна. Прикрасимо разом галявинки. Діти беруть по одній квітці. На підлозі лежать чотири обручі. - Розгляньте кожний свою квітку. Якого кольору ваша квітка? Знайдіть галявину, на якій ростимуть ваші квіти. Прикрасьте іі. (Діти мають покласти кожну свою квітку в той обруч, який за кольором відповідає квітці.) - Скільки квіток принесла Тая? Діма? (По одній) - Скільки квіток на галявині? (Багато) - Чим схожі галявини? (Круглі, скрізь ростуть квіти) - Чим вони відрізняються? (Кольором) - Ой, щось у мішечку шевелиться, так це ж метелики . Порахуйте, скільки метеликів до нас прилетіло? (Чотири) - Посадимо чотири квіточки, щоб метелики відпочили. (Діти складають множину з чотирьох квіточок) - Скільки метеликів? А квіточок? Кого більше? (Порівну) - А якщо я посаджу ще одну квітку, скільки стало квіточок? (П’ять) А метеликів? (Чотири) А тепер чого більше? (Квітів) А на скільки? (На один) Фізкультхвилинка Трава, травонька низенька, Дерева високі-високі. Вітер дерева гойдає, Вправо, вліво нахиляє. То вперед, то назад До землі пригинає. Птахи весело літають, А малята на стільці сідають. Діти виконують рухи відповідно до змісту вірша. - Малята, погляньте, які незвичайні птахи до нас прилетіли! На дошці викладені три фігурок пташок з геометричних фігур. У дітей набір таких самих геометричних фігур.
- Скільки птахів? (Три) - З яких геометричних фігур склали пташок? - Які геометричні фігури є у вас? - Складіть свою пташку. Скільки у вашої пташки кругів, трикутників, квадратів? - Ось і закінчилась наша прогулянка. - Яка зараз пора року? Чому ви так вважаєте? - Скільки квітів ми посадили на галявині? - Скільки пташок до нас прилетіло? - Скільки пташок зробив кожен із вас?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Короткі оповідання про доброту та добрі справи- велика підбірка для дітей

 13 листопада – День доброти. “Красиві слова і красиве діло” (Василь Сухомлинський) Серед поля стоїть маленька хатина. її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі. Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра. Коли це бачать: до хатини біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду. І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав: — Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе… Другий теж промовив красиві й жалісливі слова: — Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі… А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку и одягнув суху. Гарні не красиві слова. Гарні – красиві діла.  Матеріал взято з сайту <a href="https://mamabook.com.ua">mamabook.com.ua</a> https://mamabook.c

7 умов для розвитку у дітей творчих здібностей

 Як розвивати  творчі здібності у дітей ? Багато людей вважають, що творчість є вродженим талантом, яким можуть володіти лише деякі діти, у той час як інші його позбавлені. Але насправді творчість – це більше навичка, ніж вроджений талант, і батьки можуть допомогти своїм малюкам успішно її розвивати.  https://childdevelop.com.ua/articles/develop/2009/