Тема: ВЕСНЯНИЙ ДИВОГРАЙ
Програмовий зміст: розвивати вміння дітей складати множину з окремих предметів; порівнювати предмети за довжиною, за шириною; закріпити основні кольори; вправляти в умінні обстежувати знайомі геометричні фігури; вміння рахувати у межах «5»; закріплювати поняття «один», «багато», «порівну»; учити складати фігурку пташки за зразком; виховувати увагу, спостережливість.
Матеріал: чотири обручі червоного, синього, зеленого, жовтого кольорів, набір геометричних фігур, картинки з зображенням пташок, що складаються з геометричних фігур; по 1 квітці на кожну дитину, набір геометричних фігур.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Вихователь
Ось прийшла весна прекрасна,
Многоцвітна, тепла, ясна,
Наче дівчинка в вінку.
Зацвіли луги, діброви,
Повно гомону, розмови
І пісень в чагарнику.
- Малята, сьогодні ми з вами підемо на галявину, там пограємо та порозмовляємо. Ходімо по стежинці. Але тут дві, давайте виберемо коротшу стежку. Шляхом накладання діти обирають коротшу стрічку.
- А тепер треба перейти через струмочок. Хлопчики перестрибують через широкий струмочок, дівчата через вузький.
Діти вишукуються один за одним і переходять струмочок по своєму місточку.
- Дівчата у вас місточок який? (вузький), а у хлопців? (широкий)
- Малята, погляньте, ось і галявина. Але де ж квіти? Дивиться весна залишила нам свій мішочок, давайте подивимось , що там є? Скільки квітів нам залишила весна. Прикрасимо разом галявинки. Діти беруть по одній квітці. На підлозі лежать чотири обручі.
- Розгляньте кожний свою квітку. Якого кольору ваша квітка? Знайдіть галявину, на якій ростимуть ваші квіти. Прикрасьте іі. (Діти мають покласти кожну свою квітку в той обруч, який за кольором відповідає квітці.)
- Скільки квіток принесла Тая? Діма? (По одній)
- Скільки квіток на галявині? (Багато)
- Чим схожі галявини? (Круглі, скрізь ростуть квіти)
- Чим вони відрізняються? (Кольором)
- Ой, щось у мішечку шевелиться, так це ж метелики . Порахуйте, скільки метеликів до нас прилетіло? (Чотири)
- Посадимо чотири квіточки, щоб метелики відпочили. (Діти складають множину з чотирьох квіточок)
- Скільки метеликів? А квіточок? Кого більше? (Порівну)
- А якщо я посаджу ще одну квітку, скільки стало квіточок? (П’ять) А метеликів? (Чотири) А тепер чого більше? (Квітів) А на скільки? (На один)
Фізкультхвилинка
Трава, травонька низенька,
Дерева високі-високі.
Вітер дерева гойдає,
Вправо, вліво нахиляє.
То вперед, то назад
До землі пригинає.
Птахи весело літають,
А малята на стільці сідають.
Діти виконують рухи відповідно до змісту вірша.
- Малята, погляньте, які незвичайні птахи до нас прилетіли!
На дошці викладені три фігурок пташок з геометричних фігур. У дітей набір таких самих геометричних фігур.
13 листопада – День доброти. “Красиві слова і красиве діло” (Василь Сухомлинський) Серед поля стоїть маленька хатина. її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі. Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра. Коли це бачать: до хатини біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду. І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав: — Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе… Другий теж промовив красиві й жалісливі слова: — Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі… А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку и одягнув суху. Гарні не красиві слова. Гарні – красиві діла. Матеріал взято з сайту <a href="https://mamabook.com.ua">mamabook.com.ua</a> https://mamabook.c
Коментарі
Дописати коментар