Перейти до основного вмісту

Маленькому читайлику до Дня Матері


Настало время спать, и маленький зайчонок крепко ухватил большого зайца за длинные-длинные уши. Он хотел точно знать, что большой заяц его слушает.
— Знаешь, как я тебя люблю?
— Конечно, нет, малыш. Откуда мне знать?..
— Я люблю тебя — вот как! — и зайчонок раскинул лапы широко-широко.
Но у большого зайца лапы длинней.
— А я тебя — вот как.
«Ух, как широко», — подумал зайчонок.
— Тогда я люблю тебя — вот как! — и он потянулся вверх изо всех сил.
— И тебя — вот как, — потянулся за ним большой заяц.
«Ого, как высоко, — подумал зайчонок. — Мне бы так!»
Тут зайчонку пришла в голову отличная мысль: кувырк — встал на передние лапы, а задними вверх по стволу!


— Я люблю тебя до самых кончиков задних лап!
— И я тебя — до самых кончиков твоих лап, — подхватил его большой заяц и подбросил вверх.


— Ну, тогда... тогда... Знаешь, как я тебя люблю?.. Вот так! — и зайчонок заскакал-закувыркался по полянке.
— А я тебя — вот так, — усмехнулся большой заяц, да так подпрыгнул, что достал ушами до веток!
«Вот это прыжок! — подумал зайчонок. — Если б я так умел!».
— Я люблю тебя далеко-далеко по этой тропинке, как от нас до самой реки!
— А я тебя — как через речку и во-о-о-он за те холмы...
«Как далеко-то», — сонно подумал зайчонок. Ему больше ничего не приходило в голову. Тут вверху, над кустами, он увидел большое темное небо. Дальше неба ничего не бывает!
— Я люблю тебя до самой луны, — шепнул зайчонок, и глаза его закрылись.
— Надо же, как далеко... — Большой заяц положил его на постель из листьев.


Потом улегся рядом, обхватил зайчонка лапами и прошептал ему в самое ухо:
— И я люблю тебя до самой луны. До самой-самой луны... и обратно.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ПІДСУМКОВЕ ЗАНЯТТЯ ДРУГОЇ МОЛОДШОЇ ГРУПИ

Тема: ВЕСНЯНИЙ ДИВОГРАЙ Програмовий зміст: розвивати вміння дітей складати множину з окремих предметів; порівнювати предмети за довжиною, за шириною; закріпити основні кольори; вправляти в умінні обстежувати знайомі геометричні фігури; вміння рахувати у межах «5»; закріплювати поняття «один», «багато», «порівну»; учити складати фігурку пташки за зразком; виховувати увагу, спостережливість. Матеріал: чотири обручі червоного, синього, зеленого, жовтого кольорів, набір геометричних фігур, картинки з зображенням пташок, що складаються з геометричних фігур; по 1 квітці на кожну дитину, набір геометричних фігур. ХІД ЗАНЯТТЯ Вихователь Ось прийшла весна прекрасна, Многоцвітна, тепла, ясна, Наче дівчинка в вінку. Зацвіли луги, діброви, Повно гомону, розмови І пісень в чагарнику. - Малята, сьогодні ми з вами підемо на галявину, там пограємо та порозмовляємо. Ходімо по стежинці. Але тут дві, давайте виберемо коротшу стежку. Шляхом накладання діти обирають коротшу стрічку. - А тепер тр...

Короткі оповідання про доброту та добрі справи- велика підбірка для дітей

 13 листопада – День доброти. “Красиві слова і красиве діло” (Василь Сухомлинський) Серед поля стоїть маленька хатина. її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі. Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра. Коли це бачать: до хатини біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду. І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав: — Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе… Другий теж промовив красиві й жалісливі слова: — Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі… А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку и одягнув суху. Гарні не красиві слова. Гарні – красиві діла.  Матеріал взято з сайту <a href="https://mamabook.com.ua">mamabook.com.ua</a> https://mamabook.c...

7 умов для розвитку у дітей творчих здібностей

 Як розвивати  творчі здібності у дітей ? Багато людей вважають, що творчість є вродженим талантом, яким можуть володіти лише деякі діти, у той час як інші його позбавлені. Але насправді творчість – це більше навичка, ніж вроджений талант, і батьки можуть допомогти своїм малюкам успішно її розвивати.  https://childdevelop.com.ua/articles/develop/2009/