Цього не можуть надати навіть самі люблячі батьки.
1. Режим. Більшість дорослих не звикли жити строго по годинах, тоді як, насправді, це дуже корисно для організму - їсти, гуляти, лягати спати в один і той же час кожного дня.
2. Дисципліна. В дитячому садочку дитина знайомиться з певними правилами поведінки і вчиться дотримуватися їх.
Слід визнати, що ці навички дитині дуже необхідні.
3. Самостійність. В саду у дитини з'являється можливість проявити себе, вона більш самостійна, так як поруч немає мами (бабусі), яка за неї прибере іграшки або погодує з ложечки, в саду дитина виконує все те, що необхідно згідно з її віком, у тому числі і доглядає за собою.
4. В дитячому садочку дитина отримує можливості для інтелектуального і фізичного розвитку. Але для хорошої підготовки, батьки повинні цікавитися та проводити закріплення вдома і займатися самостійно! Співпраця дає добрі результати.
А якщо "домашня" дитина цілі дні проводить виключно перед екраном телевізора, або у смартфоні? То в дитячому саду вона, звичайно, отримає незрівнянно більше. Малювання, ліплення, конструювання, розвиток мовлення, музичні заняття і фізкультура - це мінімальний "джентльменський набір", яким забезпечить садок.
5. Спілкування з однолітками. З чотирьох років зовсім точно, дитині необхідне спілкування з однолітками. Цю можливість ій треба надати. Адже якщо дитина не ходитиме в дитячий садок, це ускладнить її адаптацію у шкільному колективі.
У садку діти під час гри навчаються відстоювати свої інтереси, проявляти характер, знаходити друзів і налагоджувати стосунки.
Спілкування з іншими дорослими. До початку шкільного віку батьки, звичайно, залишаються єдиними по-справжньому авторитетними дорослими в житті дитини. Але досвід спілкування з вихователями в дитячому садку допомагає дитині в подальшому уникнути труднощів у встановленні відносин зі шкільними вчителями. Малюк дізнається, що крім мами є й інші дорослі, до думки яких треба прислухатись, а іноді і просто підкорятися.
Якщо Ви ще не переконались у 100% користі, то будьте законопорядними громадянами і не порушуйте Закон України про дошкільну освіту, де зазначено що вона є ОБОВ'ЯЗКОВОЮ і є частиною безперервною освіти України!
Більш детальніше можна ознайомитися тут⬇️
Про дошкільну освіту | від 11.07.2001 № 2628-III
Тема: ВЕСНЯНИЙ ДИВОГРАЙ Програмовий зміст: розвивати вміння дітей складати множину з окремих предметів; порівнювати предмети за довжиною, за шириною; закріпити основні кольори; вправляти в умінні обстежувати знайомі геометричні фігури; вміння рахувати у межах «5»; закріплювати поняття «один», «багато», «порівну»; учити складати фігурку пташки за зразком; виховувати увагу, спостережливість. Матеріал: чотири обручі червоного, синього, зеленого, жовтого кольорів, набір геометричних фігур, картинки з зображенням пташок, що складаються з геометричних фігур; по 1 квітці на кожну дитину, набір геометричних фігур. ХІД ЗАНЯТТЯ Вихователь Ось прийшла весна прекрасна, Многоцвітна, тепла, ясна, Наче дівчинка в вінку. Зацвіли луги, діброви, Повно гомону, розмови І пісень в чагарнику. - Малята, сьогодні ми з вами підемо на галявину, там пограємо та порозмовляємо. Ходімо по стежинці. Але тут дві, давайте виберемо коротшу стежку. Шляхом накладання діти обирають коротшу стрічку. - А тепер тр
Коментарі
Дописати коментар