Перейти до основного вмісту

🔝5 причин «Чому треба відвідувати дитячий садок»

Цього не можуть надати навіть самі люблячі батьки. 1. Режим. Більшість дорослих не звикли жити строго по годинах, тоді як, насправді, це дуже корисно для організму - їсти, гуляти, лягати спати в один і той же час кожного дня. 2. Дисципліна. В дитячому садочку дитина знайомиться з певними правилами поведінки і вчиться дотримуватися їх. Слід визнати, що ці навички дитині дуже необхідні. 3. Самостійність. В саду у дитини з'являється можливість проявити себе, вона більш самостійна, так як поруч немає мами (бабусі), яка за неї прибере іграшки або погодує з ложечки, в саду дитина виконує все те, що необхідно згідно з її віком, у тому числі і доглядає за собою. 4. В дитячому садочку дитина отримує можливості для інтелектуального і фізичного розвитку. Але для хорошої підготовки, батьки повинні цікавитися та проводити закріплення вдома і займатися самостійно! Співпраця дає добрі результати. А якщо "домашня" дитина цілі дні проводить виключно перед екраном телевізора, або у смартфоні? То в дитячому саду вона, звичайно, отримає незрівнянно більше. Малювання, ліплення, конструювання, розвиток мовлення, музичні заняття і фізкультура - це мінімальний "джентльменський набір", яким забезпечить садок. 5. Спілкування з однолітками. З чотирьох років зовсім точно, дитині необхідне спілкування з однолітками. Цю можливість ій треба надати. Адже якщо дитина не ходитиме в дитячий садок, це ускладнить її адаптацію у шкільному колективі. У садку діти під час гри навчаються відстоювати свої інтереси, проявляти характер, знаходити друзів і налагоджувати стосунки. Спілкування з іншими дорослими. До початку шкільного віку батьки, звичайно, залишаються єдиними по-справжньому авторитетними дорослими в житті дитини. Але досвід спілкування з вихователями в дитячому садку допомагає дитині в подальшому уникнути труднощів у встановленні відносин зі шкільними вчителями. Малюк дізнається, що крім мами є й інші дорослі, до думки яких треба прислухатись, а іноді і просто підкорятися. Якщо Ви ще не переконались у 100% користі, то будьте законопорядними громадянами і не порушуйте Закон України про дошкільну освіту, де зазначено що вона є ОБОВ'ЯЗКОВОЮ і є частиною безперервною освіти України! Більш детальніше можна ознайомитися тут⬇️ Про дошкільну освіту | від 11.07.2001 № 2628-III

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ПІДСУМКОВЕ ЗАНЯТТЯ ДРУГОЇ МОЛОДШОЇ ГРУПИ

Тема: ВЕСНЯНИЙ ДИВОГРАЙ Програмовий зміст: розвивати вміння дітей складати множину з окремих предметів; порівнювати предмети за довжиною, за шириною; закріпити основні кольори; вправляти в умінні обстежувати знайомі геометричні фігури; вміння рахувати у межах «5»; закріплювати поняття «один», «багато», «порівну»; учити складати фігурку пташки за зразком; виховувати увагу, спостережливість. Матеріал: чотири обручі червоного, синього, зеленого, жовтого кольорів, набір геометричних фігур, картинки з зображенням пташок, що складаються з геометричних фігур; по 1 квітці на кожну дитину, набір геометричних фігур. ХІД ЗАНЯТТЯ Вихователь Ось прийшла весна прекрасна, Многоцвітна, тепла, ясна, Наче дівчинка в вінку. Зацвіли луги, діброви, Повно гомону, розмови І пісень в чагарнику. - Малята, сьогодні ми з вами підемо на галявину, там пограємо та порозмовляємо. Ходімо по стежинці. Але тут дві, давайте виберемо коротшу стежку. Шляхом накладання діти обирають коротшу стрічку. - А тепер тр

Короткі оповідання про доброту та добрі справи- велика підбірка для дітей

 13 листопада – День доброти. “Красиві слова і красиве діло” (Василь Сухомлинський) Серед поля стоїть маленька хатина. її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі. Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра. Коли це бачать: до хатини біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду. І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав: — Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе… Другий теж промовив красиві й жалісливі слова: — Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі… А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку и одягнув суху. Гарні не красиві слова. Гарні – красиві діла.  Матеріал взято з сайту <a href="https://mamabook.com.ua">mamabook.com.ua</a> https://mamabook.c

7 умов для розвитку у дітей творчих здібностей

 Як розвивати  творчі здібності у дітей ? Багато людей вважають, що творчість є вродженим талантом, яким можуть володіти лише деякі діти, у той час як інші його позбавлені. Але насправді творчість – це більше навичка, ніж вроджений талант, і батьки можуть допомогти своїм малюкам успішно її розвивати.  https://childdevelop.com.ua/articles/develop/2009/